flag Судова влада України

Умови проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців

Умови проведення конкурсу

на заміщення вакантних посад державних службовців

 

 

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
    
- визнані в установленому порядку недієздатними;
    
- мають судимість,   що   є   несумісною  із  зайняттям  посади державного службовця;
    
- у разі   прийняття    на    службу    будуть    безпосередньо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

     - позбавлені права займати відповідні  посади  в  установленому законом порядку на визначений термін;
    
- в інших випадках, установлених законами.

 

         Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії наступні документи:

1.     заяву встановленого зразка щодо участі у конкурсі;

2.     заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками  (трудова діяльність, автобіографія);

3.     дві фотокартки розміром 4х6 см;

4.     копії документів про освіту, вчені звання та наукові ступені;

5.     відомості про майно, доходи, витрати,  зобов'язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім'ї (декларація) за 2012 рік;

6.     копії заповненої першої та другої сторінок паспорта громадянина України;

7.     копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

8.     копію заповненого  військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

9.     медична довідка про стан здоров'я за формою №133-о, затвердженою МОЗ України;

10. письмова згода на проведення спеціальної перевірки;

11. довідка про притягнення особи до кримінальної відповідальності, наявності судимості.

 

 

Особи, які  працюють  у  державному  органі,   де   оголошено конкурс,  і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
    
    Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти,   досвіду   роботи,   професійного   рівня   і   репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Забороняється вимагати відомості  та  документи,  подання яких не передбачено законодавством.

Кадрова   служба   державного   органу  перевіряє  подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо  прийняття на   державну   службу,  передбаченим  для  кандидатів  на  посаду державного службовця.

Особи,  документи  яких  не   відповідають   встановленим вимогам,  за  рішенням  голови  конкурсної  комісії до конкурсу не допускаються,  про  що  їм  повідомляється  кадровою   службою   з відповідним обґрунтуванням.

Якщо кандидат   наполягає  на  участі  у  конкурсі  за  даних обставин,  він  допускається  до  конкурсу,  а  остаточне  рішення приймає конкурсна комісія.
    
       Особа,  яка подала недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускається.

 

Для проведення спеціальної перевірки особа,  яка претендує на зайняття посади, подає до відповідного органу (в силі з 01.01.2012р.):
     1) письмову згоду на проведення спеціальної перевірки;
     2) автобіографію;
     3) копію документа, який посвідчує особу;
     4) декларацію  про  майно,  доходи,  витрати  і  зобов'язання фінансового характеру  за  минулий рік за формою,  що додається до цього Закону;
     5) копії  документів  про  освіту,  вчені  звання  та наукові ступені;
     6) медичну довідку про стан здоров'я за формою,  затвердженою Міністерством охорони здоров'я України;
     7) копію  військового  квитка  (для  військовослужбовців  або військовозобов'язаних);
     8) довідку про допуск до  державної  таємниці    разі  його наявності).