ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом керівника апарату Харцизького міського суду Донецької області
№ 21-а від „26” липня 2012р.
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок, що надаються за запитами на інформацію
1. На виконання положень ст.ст. 19,20,21 Закону України „ Про доступ до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 „ Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію” запровадити механізм визначення фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються.
2. Ця Інструкція встановлює загальні правила та визначає порядок щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), що надаються Харцизьким міським судом Донецької області (далі суд) за запитами на інформацію, якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів.
3. При отриманні для виконання запиту на публічну інформацію посадова особа, відповідальна за надання інформації, аналізує публічну інформацію, яку необхідно надати запитувачу та якщо виконання запиту передбачає надання копій відповідних документів, про підрахунок аркушів документів, які необхідно копіювати або друкувати.
4. У випадку, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, посадова особа упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє відділ ПФД бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Донецькій області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
5. Відділ ПФД бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Донецькій області здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими ( додаток 1), оформлює рахунок за формою (додаток 2) та передає його відповідальній особі за надання інформації на запит.
6. Посадова особа, яка готує інформацію на запит, надсилає рахунок на відшкодування витрат запитувачу інформації в строк, установлений законом для надання відповіді на запит на інформацію.
7. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740.
8. Оплата ранку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються зав запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
9. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в донецькій області від запитувача інформації, відділ ПФД бухгалтерського обліку та звітності повідомляє відповідальну за розгляд запиту посадову особу про надходження коштів на рахунок територіального управління.
10. Після підтвердження повної оплати вартості фактичних витрат, відповідь на запит на інформацію надається протягом трьох робочих днів.
11. Відповідно до положень пункту 3 частини 1 статті 22 ЗУ „ Про доступ до публічної інформації” у відповіді на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок може бути відмовлено у разі не оплати витрат, пов’язаних з копіюванням або друком.
12. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Донецькій області, про що відділ ПФД бухгалтерського обліку та звітності повідомляє відповідальну особу за наданням інформації на запит.
13. Відповідно до статті 14 ЗУ „ Про доступ до публічної інформації” запитувач має право самостійно робити виписки з документів, фотографувати, сканувати їх та записувати на будь-які носії інформації, що не є способом виготовлення копій документів і тому не може стягуватися плата. Також плата за копіювання та друк не стягується при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес.